Bestellen

Welkom, hoe kunnen wij u verder helpen? Hieronder vindt u de meestgestelde vragen over ons bestelproces. In de navigatie vindt u ook informatie over onze andere processen. Staat uw vraag er niet tussen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen u graag verder.

  • Hoe bestel ik een product in de McGregor online shop?

    Online shoppen is makkelijk, snel, veilig en uiteraard 24 uur per dag mogelijk! Allereerst kunt u alle producten geheel vrijblijvend bekijken. Als u een product uitgekozen heeft kunt u zich eenmalig registreren, of als nieuwe klant winkelen. U kunt bij een registratie ook uw telefoonnummer aangeven zodat wij u wanneer nodig snel kunnen bereiken.

    Als geregistreerde klant heeft u het voordeel dat u sneller kunt bestellen. Alle benodigde gegevens zijn dan al opgeslagen dankzij uw éénmalige registratie. U kunt in uw account zien welke bestellingen u in het verleden heeft geplaatst, wat de status van uw huidige bestelling is en welke producten u op uw verlanglijstje heeft staan. Ook kunt u hier uw afleveradres aanpassen.

    Via de volgende link kunt u direct zelf een account aanmaken door alle velden met een * waarheidsgetrouw in te vullen: Account aanmaken

    Om uw aanmelding te voltooien klik op "aanmaken".

    Wij nemen de bescherming van uw gegevens zeer serieus. McGregor eStore voldoet aan alle geldende privacyregelingen en uw gegevens zullen niet aan derden worden verstrekt. Meer informatie over de verwerking van uw persoonlijke gegevens vindt u in onze privacy statement

  • Wordt er een minimale orderwaarde gehanteerd?

    Ja, de minimale bestelwaarde is € 12,50. De minimale bestelwaarde is de bestelwaarde die minstens bereikt moet worden om te kunnen bestellen. Bestellingen die onder deze bestelwaarde liggen zijn niet mogelijk. Dit geldt ook voor bestellingen met gebruik van een tegoedbon.

  • Moet ik mij registreren om iets te bestellen?

    Nee, u kunt ook zonder account in de McGregor online shop te bestellen.

    U kunt tussen twee mogelijkheden kiezen:
    a) "Ik ben al klant" : bestellen via uw McGregor account
    b) "Ik ben nieuw hier": bestellen zonder account-registratie

    Na het versturen van uw bestelling kunt u, uiteraard alleen wanneer u dit wilt, op de bedankpagina een wachtwoord opgeven. Hiermee bent u direct geregistreerd voor uw volgende bestelling. McGregor eStore voldoet aan alle geldende privacyregelingen en uw gegevens zullen niet aan derden worden verstrekt. Meer informatie over de verwerking van uw persoonlijke gegevens vindt u in onze privacy statement: Privacy statement

  • Was mijn bestelling succesvol?

    Zodra wij de bestelling hebben ontvangen, sturen we u een bestelbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Mocht u geen e-mail bevestiging ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice via service.online@mcgregor.nl. Wij helpen u dan graag verder. Als de bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u van ons per e-mail een verzendbevestiging.

  • Ik heb geen order- / verzendbevestiging ontvangen, wat nu?

    Mocht u geen e-mail ontvangen dan adviseren wij u om eerst uw spam folder te controleren. Mocht u daar ook geen e-mail hebben ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice via: service.online@mcgregor.nl of via het contactformulier. Wij helpen u dan graag verder. Geef hierbij aub het afleveradres aan dat u heeft ingevuld tijdens uw bestelling.

    Tip: sla de bestelbevestiging aan het einde van het bestelproces op of print deze direct uit.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Mocht u uw bestelling willen annuleren, stuurt u dan aub zo snel mogelijk een e-mail aan: service.online@mcgregor.nl of bel direct met onze klantenservice: (020) 894 6371 (maandag – vrijdag van 09:00 tot 18:00). Wij zullen uiteraard proberen aan uw verzoek te voldoen. Graag vragen wij uw begrip voor het feit dat wij uw bestelling niet meer kunnen annuleren nadat deze is overgedragen aan één van onze logistieke partners.

  • Wat is een account en hoe kan ik dit gebruiken?

    In uw account kunt u zien welke gegevens wij van u in ons systeem hebben opgeslagen. Bijvoorbeeld uw afleveradres, welke bestellingen u geplaatst heeft of wat u op uw verlanglijstje heeft staan. De gegevens die horen bij uw persoonlijke profiel, zoals uw afleveradres, kunt u hier ook aanpassen. Om optimaal gebruik te maken van de McGregor eStore moet u geregistreerd zijn voor "Mijn Account" en u aanmelden. Bent u nog niet geregistreerd dan kunt u dat hier doen.

    Bent u al geregistreerd, dan kunt u eenvoudigweg inloggen met uw e-mailadres en uw wachtwoord. Klik rechtsboven, in de blauwe balk, op het poppetje. Hierna kunt u uw gebruikersnaam en wachtwoord invoeren, vervolgens komt u op uw persoonlijke McGregor account. Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u hier ook een nieuw wachtwoord aanvragen.

  • Wat kan ik doen als mijn maat niet meer beschikbaar is?

    Mocht een artikel niet meer in uw gewenste maat beschikbaar zijn, kunt u zich via de maten-servicemelder opgeven voor een notificatie als deze maat weer beschikbaar is. Zodra uw gewenste maat weer op voorraad is sturen wij u een e-mail met een notificatie. Wij vragen uw begrip voor het feit dat populaire maten vaak zeer snel weer uitverkocht zijn, vooral als er meerdere klanten zich voor een notificatie hebben opgegeven. Helaas kunnen wij geen artikelen voor uw reserveren. Uw aanvraag zal na 90 dagen automatisch worden vernietigd.

    1. Klik op "Maat niet beschikbaar?"
    2. Vul uw gegevens in en klik op "Versturen".

  • Waar kan ik informatie vinden over de gehanteerde maten van de diverse artikelen?

    Op iedere artikeldetailpagina kunt u de matentabel van McGregor openen. Klik hiervoor rechts van het artikel op "welke maat". In de matentabel kunt u gemakkelijk en snel opzoeken welke maat u van het artikel nodig heeft. Heeft u een andere vraag over een artikel, dan kunt u ons telefonisch bereiken via (020) 894 6371 (maandag – vrijdag van 09:00 tot 18:00) of per mail via service.online@mcgregor.nl. Onze klantenservice helpt u graag verder.

  • Waar vind ik informatie over de pasvorm van McGregor artikelen?

    McGregor hanteert Europese standaarden. Mocht het van belang zijn u te wijzen op additionele informatie omtrent pasvorm, dan treft u deze informatie aan bij het desbetreffende artikel.

  • Waarom ziet mijn ontvangen artikel er soms anders uit als op de website?

    Wij proberen de door ons aangeboden McGregor artikelen zo waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven. In enkele gevallen kan het zijn dat een artikel een kleurafwijking heeft. Dit kan bijvoorbeeld aan beeldscherminstellingen of uw monitor liggen.