Verzending & Levering

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

    In Nederland, België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk rekenen wij geen verzendkosten! De volledige verzendinformatie per land vindt u hieronder.

    Land van bestemming Verzender Verzendkosten
    Nederland PostNL € 0,00
    België PostNL € 0,00
    Luxemburg UPS € 0,00
    Duitsland DHL € 0,00
    Oostenrijk UPS € 0,00
    Switserland DHL € 0,00
    France UPS € 0,00
    Italie UPS € 0,00
    Spanje DHL € 5,00
    UK DHL € 0,00
    Denemarken UPS € 0,00
    Zweden UPS € 5,00 (gratis verzending boven € 150,-)
    EU - Overige landen UPS/DHL vanaf € 7,50
    Rest van de wereld* UPS/DHL vanaf € 7,50


    De exacte verzendkosten m.b.t. de landen die niet specifiek worden vermeld kunt u achterhalen door bij een bestelling het door u gewenste land van levering aan te geven.
    *Leveringen naar landen buiten de Europese Unie kunnen onderhavig zijn aan invoerbelastingen en/of –heffingen die worden geheven op het moment dat uw levering het bestemmingsland heeft bereikt. Deze zijn de verantwoordelijkheid van de ontvanger.

  • Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

    We proberen zo snel mogelijk te leveren. U kunt ervan uitgaan dat u de bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen in huis heeft. Op zondag wordt echter niet geleverd. In veel gevallen zult u uw bestelling, mits voor 15:00 besteld, de volgende dag in huis hebben.

    Besteld op Tijdstip Leverdag
    Maandag voor 15:00 Dinsdag
    Maandag na 15:00 Woensdag
    Dinsdag voor 15:00 Woensdag
    Dinsdag na 15:00 Donderdag
    Woensdag voor 15:00 Donderdag
    Woensdag na 15:00 Vrijdag
    Donderdag voor 15:00 Vrijdag
    Donderdag na 15:00 Zaterdag
    Vrijdag voor 15:00 Zaterdag
    Vrijdag na 15:00 Maandag
    Zaterdag - Maandag
    Zondag voor 15:00 Maandag
    Zondag na 15:00 Dinsdag


    Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten ontvangt u een verzendbevesting per e-mail met een Track & Trace code.

  • Mijn pakket is verdwenen, wat nu?

    In het geval dat u uw pakket na enige dagen nog niet heeft ontvangen, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen u graag verder. Wij zullen dan direct controleren waar u pakket blijft en kunnen u dan ook informeren of het zinvol is om het gewenste product nogmaals te bestellen. U kunt ons van maandag t/m vrijdag tussen 9-18 uur via (020) 894 6371 bereiken.

  • Bestelling volgen: waar is mijn pakket?

    Via de track & trace code van PostNL kunt u uw bestelling ten alle tijde online volgen. In uw verzendbevestiging, die u per e-mail ontvangt, vindt u een link waarmee u uw bestelling kunt volgen. Zo kunt u in de gaten houden waar uw pakket zich bevindt. Na de overgave aan onze verzendpartner ontvangt u ook per e-mail een pakketnummer.

    PostNL Track & Trace

    Heeft u een andere vraag dan kunt u ons maandag t/m vrijdag telefonisch bereiken via (020) 894 6371 (maandag – vrijdag van 09:00 tot 18:00) of per mail.

  • Ik was niet thuis toen de bezorger langskwam, wat nu?

    PostNL probeert twee keer uw bestelling bij u af te leveren. Als u de eerste keer niet aanwezig bent, wordt er een ‘niet thuis’ bericht achter gelaten. Op dit bericht staat een code, waarmee u (vóór 22:00 uur dezelfde dag) online bij PostNL een afspraak kunt maken voor de tweede poging. Mocht de tweede afleverpoging ook niemand thuis zijn, wordt uw bestelling bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt achter gelaten. Uw bestelling wordt hier 21 dagen bewaard. Als de bestelling niet wordt opgehaald van het PostNL servicepunt, wordt het pakket retour gestuurd naar het magazijn en wordt het orderbedrag (indien reeds voldaan) terug gestort.

  • Hoe werkt de aflevermethode Click & collect?

    Tijdens het bestellen via de McGregor webshop kunt u kiezen voor ‘Afhalen bij een McGregor store’. Kiest u voor deze aflevermethode dan kunt u uw bestelling laten bezorgen bij een McGregor store in Nederland. Zodra uw bestelling bij de McGregor store van uw keuze is aangekomen, ontvangt u een e-mail dat het pakket voor u klaarligt. U kunt uw pakket dan binnen veertien dagen ophalen op een moment dat het ú uitkomt. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen!

  • Hoe werkt de aflevermethode PostNL servicepoint?

    Tijdens het bestelproces kunt u kiezen voor 'Afhalen bij een PostNL servicepunt'. Als u voor deze aflevermethode kiest, kunt u uw bestelling laten bezorgen bij een PostNL servicepunt van uw keuze. Een PostNL servicepunt is meestal een supermarkt of winkel bij u in de buurt. Zodra uw bestelling bij het servicepunt aangekomen is, ontvangt u een e-mail van PostNL dat uw bestelling klaar ligt om afgehaald te worden. U kunt uw bestelling ophalen met een geldig legitimatie bewijs (en eventueel de e-mail die u gestuurd is voor het afhalen). Normaal gesproken worden bestellingen naar Nederland binnen 1-2 werkdagen bezorgd.